Loading...

اخبار

نقد و بررسی تبلت Sony Xperia Z4

نوشته شده در : 2015/07/13 - 11:04
علیرغم اینکه معمولا سونی جزء اولین انتخاب های شما برای خرید تبلت نمی باشد، اما اگر مایل به استفاده از آخرین نسخه اندروید هستید، Sony Xperia Z4 می تواند انتخابی هوشمندانه برای شما باشد.

ابتدا نگاهی به مزایا و معایب این تبلت می اندازیم:

مزایا: Sony Xperia Z4 دارای بدنه ای ظریف و سبک و در عین حال مقاوم است و همچنین ضد آب نیز می باشد. طراحی منحصر به فرد آن همراه با بدنه ای براق و زیبا، موجب شده است که این تبلت به کالایی محبوب تر از رقبای خود تبدیل شود. اجرای آخرین نسخه سیستم عامل اندروید، صفحه نمایش HD و قدرت و سرعت پردازنده از دیگر ویژگی های این تبلت به شمار می رود.

 

تبلت sony-xperia-z4

 

معایب: صفحه کلید اختیاری این تبلت که از طریق بلوتوث متصل می شود، چینش مناسبی برای کلید ها ندارد و تایپ کردن با استفاده از آن تقریبا مشکل است. همچنین بدنه ی صفحه کلید از جنس پلاستیک است و مقاومت چندانی ندارد.

 

تبلت sony-xperia-z4

 

وقتی به دنبال یک تبلت خوب و با کیفیت برای خرید می گردید، مسلماً با وجود برند های معروف تبلت اعم از ASUS و Lenovo و ... هیچ گاه برند Sony جزء اولین انتخاب های شما نمی باشد، اما اگر مایل به استفاده از آخرین نسخه اندروید هستید، Sony Xperia Z4 می تواند انتخابی هوشمندانه برای شما باشد؛ البته صفحه نمایش 10 اینچی و ضد آب و ضد گرد و غبار این تبلت تفاوت اصلی آن را با نمونه تلفن همراه Sony Xperia Z4 مشخص می کند!

 

یکی از ویژگی های برتر اندروید در مقایسه با ios و ویندوز، انعطاف پذیری بالای این سیستم عامل مطابق با میل و خواسته ی شماست. با استفاده از اندروید شما می توانید هرگونه رنگ بندی و تنظیماتی را برای آیکون ها و منوهای خود بکار ببرید، در حالی که ویندوز و ios رابط گرافیکی مخصوص به خود دارند که به این سادگی قابل تغییر نیست. Sony Xperia Z4 بطور کامل از ویژگی های منحصر به فرد اندروید پشتیبانی می کند.

 

تبلت sony-xperia-z4

 

در قسمت بالای این تبلت پورت های اتصال هدفون، سیم کارت و حافظه میکرو SD تعبیه شده است که توسط پوششی از جنس بدنه ی تبلت مخفی شده اند و در سمت راست آن درگاه میکرو USB برای اتصال شارژر وجود دارد. دکمه های تنظیم صدا و روشن/خاموش نیز در سمت چپ قرار گرفته اند.

 

تبلت sony-xperia-z4

دسته : سخت افزار منبع : CNET بازدید : 9821
برچسب ها : تبلت سونی

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!